小型モンスター!最もよいのとしてまた知られていて!

Sunday, September 11, 2005

いいえポケモン今日。


いいえポケモン今日。私の姉妹はまたポケモンのための私のTiVoの季節のパスを取り消し、私によっては最初のエピソードが昨日抜けていた。私は彼女を憎む。
No PokéNews Today. My sister also cancelled my TiVo season pass for Pokémon and I missed the first episode yesterday. I hate her.


-幸せなダンス--私は私の姉妹を憎む。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home